کیمیای وجودم

...فکر ذهن اندیشه...

کیمیای وجودم

...فکر ذهن اندیشه...

کیمیای وجودم

دوست دارم ...
:
خواندن را
نوشتن را
نگاشتن را
روان انسان را
مغز انسـان را
فلسفه را
کیمیا گری را
مولکول های آب را
گرافیک را
عکاسی را
شعر و ادب را
گربه ها را
ماه آسمان را
:)

شبی و من و تنهایی...

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ب.ظ

هییییییی اخیششش دلم حال اومد !!!!

اوههه بعد از چندین ماه وقت شد یهخورده از این جنگولک بازی ها در بیارم D: !!!!

زیاد خوب نشد چون اولا عجلگی شد ، ثانیا اصلا به اسم خطاطی نبود کارم ! چون خطاطی ادوات میخواد مدوات میخواد که خوب اماده نبود واسه همین رو تخته سفیدم با ماژیک که اونقدم لیزه نوشتم تازه ماژیکشم نوکش شارپ نبود 

ولی همیشه بوده و هست که انچه از دل بر آید بر دل همنشیند

جان بی جمال جانان میل جهان ندارد

هرکس که  آن ندارد  حقا که این ندارد

با هیچ کس نشانی زان دلستان ندیدم

یا  من  خبر  ندارم  یا  او  نشان  ندارد

هر شبنمی در این ره صد بحر آتشین است

دردا   که  این معما   شرح بیان  ندارد



جالبه سرعت عاشق شدنم نسبت به چیز های مختلف خیلی رفته بالا قبلنها علاقه ای به شعر خوندن نداشتم الان بدجور عاشق شعر شدم مخصوصا اشعار حافظ وای اصن میخونم از این دنیا به دنیای دیگه میرم فک کنم روزی نیست که غزل ازش نخونم D: 

______________

پ ن

چند وقت پیش می خواستم این وبم رو حذف کنم ولی بعد از این که مطالب خودمرو خوندم دیدم عجب چه خوش زبونم و نمیدونستم !!!! خیلی خود خوشان بم دست داد و نه تنها قصد به حذف این وب نکردم بلکه با دلم تصمیم به ادامه نوشتن درش کردم 

من عاشق نوشتنم و البته نگاشتن ....


3/بهمن/1394 بردسکن ۳متر زیر زمین ساعت ۲۳:۲۳ دقیق (perhaps I'm thinking to a person !!!)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۳
ShimioSon

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی