کیمیای وجودم

...فکر ذهن اندیشه...

کیمیای وجودم

...فکر ذهن اندیشه...

کیمیای وجودم

دوست دارم ...
:
خواندن را
نوشتن را
نگاشتن را
روان انسان را
مغز انسـان را
فلسفه را
کیمیا گری را
مولکول های آب را
گرافیک را
عکاسی را
شعر و ادب را
گربه ها را
ماه آسمان را
:)

یارم آرزوست

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۳۹ ب.ظ

آره دیگه قرعه فال به نام ما رسید
و کنکوری شدیم
هرچند که کنکور آرزو نبود
بود من چیز دیگری بود
ولی تقدیر گفت باشد
باشد هرچه تو بگویی
گردن ما باریک نیست مری و نای و یک جفت ماهیچه ترقوه پسیانی و یک جفت ماهیچه ذوزنقه ای و استخوان و چیزای دیگر دارد
ولی این دفعه به خاطر تو باریک است
خوب می دانم شیوه ی بازی کردنت را
دلیل بازی کردنت را
تا الان که گرچه 2 هیچ عقبم ولی باشد که برایم گلها بزنی
خود به خودت
وه
خسته نیستم ابدا
گرچه دو سال است خواب ندارم
نه خوراکی و نه می و نه حالی
ولی  داشتم و دارم عشق را
زلال است
خیلی باحال است
و چه می دانی که چه دارم
هرچه دلت می خواهد بچرخانم
در این بازی مستانه ی مستان
من از پای نمی افتم
چون که نقطه ی پرگار وجودم
عاقلم چون که شدم مست
عاشقم چون دارم زلف یار در دست
بچرخانم بچرخانم
دایره ام کن
گنبد دوار نشانم کن
حرف دل بود
صدای سخن از یار
ندانم که چرا سین سخنم به قاف عشق چسبید
یا نثر زبانم به خم ابروی سپید پیچید
گمانم از بی خودی بی خود شدم
از مستی هم مسّاته گشتم
از خودم نیست
دست خودم نیست
همه اش
قامت رعنای الف یار بود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵
ShimioSon

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی